Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Produkt dnia
Preparaty mikroskopowe zestaw
Preparaty mikroskopowe zestaw
349,00 zł
szt.
Przybory magnetyczne
Przybory magnetyczne
339,00 zł
szt.
Ułamki magnetyczne duże 100 x 10 cm
Ułamki magnetyczne duże 100 x 10 cm
340,00 zł
szt.
Magnetyczne przyrządy tablicowe
Magnetyczne przyrządy tablicowe
240,00 zł
szt.
Bryły geometryczne wpisane
Bryły geometryczne wpisane
269,00 zł
szt.
Bryły geometryczne obrotowe
Bryły geometryczne obrotowe
249,00 zł
szt.
Przybory tablicowe magnetyczne kolorowe
Przybory tablicowe magnetyczne kolorowe
245,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres stacjonarny sklepu;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@inforis.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. B. Chrobrego 17/9, 50-254 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Znajdź nas w Google+

Sklep internetowy Shoper.pl